مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 23:252023-07-06سياسي

کنکور در شهرستان دیلم به نحو مطلوب برگزار شد


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: نوبت دوم کنکور سراسری 1402 با تلاش مجموعه دستگاه های شهرستان دیلم به نحو مطلوب در این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدامین خلیجی پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از برگزاری منظم کنکور در شهرستان دیلم اظهار داشت: مجموعه آموزش و پرورش نشان داده است در هر کاری مشارکت کنند به بهترین نحو ممکن آن را به سرانجام می رسانند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: برگزاری کنکور در شهرستان دیلم در فضای آرام و مطلوب نشان این ادعای ما است.

وی گفت: تمام تلاش مجموعه دولت سعی بر ایجاد فضایی خوب و مطلوب برای برگزاری کنکور آینده سازان ایران بود، که با تلاش مجموعه دستگاه های شهرستان دیلم به این مهم دست پیدا کردیم.

خلیجی ادامه داد: ما هر آنچه در توان داشتیم انجام دادیم، و امید داریم شاهد نتایج خوب و کسب موفقیت داوطلبان شهرستان در کنکور سراسری باشیم.

مدیر آموزش و پرورش دیلم نیز ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری کنکور افزود: اگر تلاش های شبانه روزی مجموعه دست اندر کاران برگزاری کنکور نبود، شاید نمی توانستیم شاهد برگزاری کنکوری موفق در سطح شهرستان باشیم.

حسین رمضانی گفت: با آغاز فرایند برگزاری نوبت دوم کنکور 1402، روز چهارشنبه 14 تیر ماه جاری، تعداد 221 داوطلب سه گروه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنکور در شهرستان دیلم به نحو مطلوب برگزار شد

کنکور در شهرستان دیلم به نحو مطلوب برگزار شد