مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-16حوادث

توقیف لنج باری با 120 میلیارد ریال کالای قاچاق


با هوشیاری و تلاش همه جانبه پلیس امنیت عمومی و همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان هرمزگان، یک فروند لنج باری با 120 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق شناسایی و توقیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز در تشریج این خبر بیان داشت : ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از قصد انتقال یک محموله قاچاق از مبدأ یکی از کشورهای حوزه خلیح فارس به بندرخمیر مطلع و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های دقیق صورت گرفته مشخص شد صاحب کالا، محموله قاچاق خود را با یک فروند لنج باری از حوزه خلیج فارس بارگیری نموده و قصد تخلیه آن در بندرخمیر دارد که اکیپی متشکل از ماموران پلیس امنیت عمومی بهمراه کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی و ماموران انتظامی شهرستان های رودان و خمیر به محل تخلیه بار این شناور اعزام شدند.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: در بازرسی دقیق از لنج مورد نظر مقادیری انواع کالای قاچاق شامل موتور لنج ، لیفتراک و قطعات مربوطه، لوازم التحریر، لاستیک لودرو و یکدستگاه جک هیدرولیکی قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده از این شناور را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف لنج باری با 120 میلیارد ریال کالای قاچاق

توقیف لنج باری با 120 میلیارد ریال کالای قاچاق