مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 14:452023-06-30سياسي

ریشه تمام انحرافات جهان انحراف از جریان غدیر است


ریشه همه انحرافات عالم اسلام و به تبع آن عالم بشریت را باید در انحراف از جریان غدیر دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اصلاندوز با بیان اینکه رویداد غدیر مفتاح و مطلع اقامه تمام ارزش های الهی است، اظهار کرد: اصلاح و صلاح امت اسلام و به تبع آن همه انسان ها هم در بازگشت به غدیر و وحدت پیرامون جریان غدیر و احیای آن و رساندن پیام آن به همه جهانیان است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه بحران جهان بحران مدیریت است و جهان اسیر طاغوت هایی است که ملت ها را به سوی پرتگاه بی هویتی می کشانند از این رو مدیریت جهانی امر مهمی است و پیامبر خدا در غدیر خم می خواستند این مشکل عالم را برای همیشه حل کند.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز با اشاره به اینکه ماجرای تعیین غدیر، ماجرای تعیین ضابطه و قاعده است، گفت: یک قاعده ای در اسلام درست شد و پیغمبر اکرم در ماه های آخر عمر، قاعده امامت و ولایت را وضع کرد.

جعفرزاده تصریح کرد: حیات بشر برای رسیدن به هدف خلقت چهار نقطه عطف بعثت ، غدیر ، عاشورا و فرج دارد به طوری که بعثت طلیعه اسلام، غدیر تکمیل ثبوتی و نظری اسلام، عاشورا تضمین ماندگاری اسلام و ظهور تکمیل اثباتی و عینی اسلام است بنابراین غدیر بدون یاد و نام امام زمان (ع) و یادآوری فرهنگ مهدویت، چندان اثر عینی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه تمام انحرافات جهان انحراف از جریان غدیر است

ریشه تمام انحرافات جهان انحراف از جریان غدیر است