مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 08:152023-06-25سياسي

آغاز واگذاری زمین به خانواده های مشمول قانون جوانی جمعیت در بوشهر


استاندار بوشهر از آغاز واگذاری زمین به خانواده های مشمول قانون جوانی جمعیت در استان خبر داد و گفت: این طرح در مدت 10 روز از عید سعید قربان تا عید غدیر خم در شهرستان های 10 گانه استان اجرا می شود.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر از آغاز واگذاری زمین به خانواده های مشمول قانون جوانی جمعیت در استان خبر داد و گفت: این طرح در مدت 10 روز از عید سعید قربان تا عید غدیر خم در شهرستان های 10 گانه استان اجرا می شود.

احمد محمدی زاده شامگاه شنبه 3 تیرماه در جلسه شورای تأمین مسکن استان بوشهر با تأکید بر تسریع در اجرای طرح ملی نهضت مسکن در استان اظهار کرد: در راستای مشوق های قانون جوانی جمعیت، واگذاری زمین به خانواده های دارای 3 فرزند اجرایی می شود.

وی با اشاره به قراردادهای واگذاری زمین به خانواده های مشمول قانون جوانی جمعیت خاطر نشان کرد: به تمام خانواده هایی که دارای 3 فرزند بر اساس قانون جوانی جمعیت هستند زمین تعلق می گیرد و این مهم در تمام شهرستان های استان بوشهر مصوب شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در همه شهرستان های 10 گانه استان بوشهر زمین به واجدان شرایط واگذار می شود گفت: قرارداد واگذاری زمین به خانواده های دارای شرایط از عید سعید قربان تا عید غدیر خم در همه شهرستان ها اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واگذاری زمین به خانواده های مشمول قانون جوانی جمعیت در بوشهر

آغاز واگذاری زمین به خانواده های مشمول قانون جوانی جمعیت در بوشهر