مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 01:002023-07-18بين الملل

«جنین» چگونه در مسیر «غزه» شدن گام برمی دارد؟


در رخدادی پیش بینی نشده، جدای از تهدیدات امنیتی همیشگی علیه اسراییل از سوی حزب الله لبنان و مقاومت فلسطین در غزه، مساله جنین به دغدغه اصلی سران سیاسی، - نظامی و امنیتی تل آویو تبدیل شده است.

گروه بین الملل : رخدادهای اخیر در شهر جنین و اردوگاه همیشه مقاوم و استوار آن تا جایی تفکر صهیونیست ها را درگیر کرده است که پر بیراه نیست این روزها جنین را مهمترین دغدغه نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی با وجود تهدیدات سنتی علیه این رژیم از دیگر جبهه ها بدانیم.

سریال شوک های نظامی در جنین وقایع جنین از قریب به یک ماه پیش با انفجار چندین بمب کنار جاده ای در مسیر عبور کاروان نظامی ارتش رژیم صهیونیستی آغاز شد، موضوعی که تا پیش از سابقه نداشت.

خودروهای زرهی پیشرفته ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به ببر و پلنگ در جریان این انفجارها از کار افتاد، رخدادی که در نهایت موجب تغییر تاکتیک های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در یورش های آینده به جنین شد.

تنها چند روز پس از این رخداد چندین فروند موشک از غرب جنین از سوی گروه های مقاومت به سوی شهرک های صهیونیست نشین پرتاب شد.

این رخداد تا جایی برای صهیونیست‎ ها شوکه کننده بود که بسیاری از تحلیلگران نظامی آن را با وقایع دو دهه گذشته در غزه مقایسه کرده و عنوان کردند که جنین در صورتی که مهار نشود، در سال های آینده به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جنین» چگونه در مسیر «غزه» شدن گام برمی دارد؟

«جنین» چگونه در مسیر «غزه» شدن گام برمی دارد؟