مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-08سياسي

«جشن غدیر» نمونه اعلای تجلی عقلانیت در حب اهل بیت (ع)


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با صدور پیامی جشن عید غدیرخم را نمونه اعلای ولایتمداری، تقوا و فضیلت، نشانه کامل تجلی عقلانیت و حقیقت و نشانه محبان امیرالمؤمنین (ع) دانست.

- اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با صدور پیامی جشن عید غدیرخم را نمونه اعلای ولایتمداری، تقوا و فضیلت، نشانه کامل تجلی عقلانیت و حقیقت و نشانه محبان امیرالمؤمنین (ع) دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در این پیام که حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در تقدیر از فعالان فرهنگی و گروه های جهادی در برگزاری جشن عید غدیرخم صادر کرد، آمده است: به شکرانه توفیق و به پاس خدمتگزاری صادقانه و خالصانه از دست اندرکاران گرامیداشت مراسم جشن عید غدیرخم و پاسداشت دهه امامت و ولایت که نمونه بارز ولایتمداری، تقوا و فضیلت، نشانه کامل تجلی عقلانیت و حقیقت، افتخار جهان اسلام و انسانیت و نمونه بارز صیانت و نشانه محبان امیرالمؤمنین و ائمه اطهار (ع) است، تشکر می کنم.

در این پیام تاکید شده است: در کمال امتنان قدردان لطف و مجاهدت فعالان عرصه فرهنگی و آحاد مردم به ویژه سپاه معظم و بسیجیان جان برکف، سازمان ها و ادارات اجرایی و فرهنگی و خدماتی به ویژه شهرداران و اعضای محترم شوراهای شهرها و روستاها، قرارگاه حضرت زهرا (س)، موکب داران، خیرین، کانون های فرهنگی و تبلیغی، کانون ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جشن غدیر» نمونه اعلای تجلی عقلانیت در حب اهل بیت (ع)

«جشن غدیر» نمونه اعلای تجلی عقلانیت در حب اهل بیت (ع)