مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 13:352023-06-30اقتصادي

طرح توسعه بازارچه مرزی دوغارون با اشتغال 100 نفر درحال انجام است


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی گفت: طرح توسعه بازارچه مرزی دوغارون با اشتغالزایی 100 نفر حین عملیات عمرانی درحال انجام است.

- محمدرضا تازیکی در گفت و گو خبرگزاری فارس در تایباد اظهار کرد: طرح توسعه بازارچه مرزی دوغارون تایباد با سرمایه گذاری سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی درحال انجام است که برای 100 نفر از افراد بومی و فاقد شغل منطقه در حین عملیات عمرانی اشتغالزایی شده است.

  مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی افزود: این سازمان با سرمایه گذاری 95 میلیارد تومان طرح توسعه بازارچه مرزی دوغارون را آغاز کرده که در سال گذشته کلنگ آن بر زمین خورده است.

  وی ادامه داد: به دنبال این طرح توسعه ای، در مرحله اول برای 950 نفر در حوزه تجارت، بازرگانی و حمل ونقل شغل ایجاد خواهد شد و یک فرصت برای رونق کسب و کار در شهرستان تایباد محسوب می شود.

  تازیکی بیان کرد: عملیات عمرانی و توسعه ای در بازارچه مرزی دوغارون در مجموع شامل ساماندهی محیط و فضای این کانون اقتصادی مانند کف سازی، مسیرسازی، جدول گذاری، ساخت غرفه و بارانداز است.

  مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی تصریح کرد: به تازگی تعداد 60 غرفه تجاری به متقاضیان واگذار شده و نیز کار ساخت 150 غرفه پیله وری در مرحله پی ریزی قرار دارد که با اولویت جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه بازارچه مرزی دوغارون با اشتغال 100 نفر درحال انجام است

طرح توسعه بازارچه مرزی دوغارون با اشتغال 100 نفر درحال انجام است