مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-22سياسي

اجرای طرح ملی جهاد واکسیناسیون دام و طیور عشایر و روستاییان


اردوی جهاد ملی دامپزشکی با هدف واکسیناسیون گسترده دام و طیور شهرستان، مبارزه با انگل های خارجی دام، ویزیت رایگان دام و آموزش پیشگیری از بیماری های مشترک دام و انسان به مدت سه روز در این شهرستان اجرا شد.

- اصغر هدایت فرماندار شهرستان سمیرم در گفت و گو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: طرح ملی جهاد واکسیناسیون در راستای خدمت جهادی شامل 93 نفر نیروی واکسیناسیون، 20 اکیپ سمپاشی با 64 نفر نیرو و 20 نفر نیروی پشتیبانی اجرا شد.

وی افزود: اردوی جهاد ملی دامپزشکی با هدف واکسیناسیون گسترده دام و طیور شهرستان، مبارزه با انگل های خارجی دام، ویزیت رایگان دام و آموزش پیشگیری از بیماری های مشترک دام و انسان به مدت سه روز در شهرستان سمیرم اجرا شد.

هدایت تصریح کرد: در این طرح  100 هزار دوز واکسن تزریق و اماکن دامی عشایر و روستاها در چهار بخش پادنا، پادنا علیا، مرکزی و وردشت سمپاشی شد.

فرماندار سمیرم بیان کرد: بسیج سازندگی، اردوهای جهاد ملی، استانی و شهرستانی امور عشایر استان و شهرستان، اداره کل دامپزشکی استان و شهرستان، با همکاری جهاد کشاورزی، بخشداری ها، دهیاری ها شوراهای اسلامی، منابع طبیعی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش گروه های عمل کننده این طرح بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی جهاد واکسیناسیون دام و طیور عشایر و روستاییان

اجرای طرح ملی جهاد واکسیناسیون دام و طیور عشایر و روستاییان