مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 17:162023-07-09اقتصادي

کشف 16 هزار لیتر سوخت قاچاق در ایلام


سرهنگ مهدی کیانی رییس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام ظهر یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در 2 عملیات جداگانه با همکاری بازرسان شرکت فرآورده های نفتی و با هماهنگی مراجع قضایی موفق به کشف 16 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در استان شدند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری و قاچاق فرآورده های نفتی در سطح شهر ایلام و در راستای طرح استانی مقابله با قاچاق فرآورده های نفتی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 رییس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام ادامه داد: در این عملیات ویژه علاوه بر توفیق یک خودرو حمل سوخت، سه متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

کیانی با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان سوخت، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی، موضوع را بلافاصله از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در ایلام، نیمه اول فرودین ماه سال جاری نیز 13 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در ایلام کشف شد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 16 هزار لیتر سوخت قاچاق در ایلام

کشف 16 هزار لیتر سوخت قاچاق در ایلام