مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-16ورزشي

اهمیت استفاده از ظرفیت های تأثیرگذار در خنثی سازی جنگ رسانه ای


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به جنگ تمام عیار رسانه ای و تبلیغی دشمنان علیه نظام و انقلاب، خواستار استفاده از ظرفیت های تأثیرگذار استان برای خنثی سازی این جنگ رسانه ای شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان در نشست قرارگاه جهاد تبیین استان اردبیل اظهار کرد: جنگ تمام عیار رسانه ای و تبلیغی دشمنان علیه نظام و انقلاب در عرصه های مختلف رسانه ای، فکری و اعتقادی بوده و لازم است به طور مناسبی از ظرفیت های مهمی که برای مبارزه در این جنگ داریم، استفاده کنیم.

وی افزود: تولید محتوا و مهندسی پیام و انتشار رفته رفته پیچیده تر شده و نیاز به ایده های جدید، بیش تر می شود و باید از سرمایه های اجتماعی استان اردبیل که در این زمینه ها تخصص دارند، در راستای مبارزه با جنگ رسانه ای دشمنان استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل جلب همکاری اقشار تأثیرگذار در جامعه اعم از نخبگان، ورزشکاران، صنوف مختلف و افراد تأثیرگذار محلات را برای آشنا ساختن روش های مقابله با جنگ رسانه ای و تبلیغی دشمنان را ضروری دانست و خواستار اطلاع رسانی به این قشر برای آگاه سازی مردم شد.

جهاد تبیین همراه با ایجاد نشاط و امیدآفرینی در جامعه قاسمیان با اشاره به ایجاد نشاط و امیدآفرینی در جامعه در جریان جهاد تبیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت استفاده از ظرفیت های تأثیرگذار در خنثی سازی جنگ رسانه ای

اهمیت استفاده از ظرفیت های تأثیرگذار در خنثی سازی جنگ رسانه ای