مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-02سياسي

اهدای 183 سری جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش کمیته امداد قزوین


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: در آستانه عید سعید غدیر، عید امامت و ولایت، 183 سری جهیزیه شامل پنج قلم کالا به زوج های جوان تحت پوشش کمیته امداد استان قزوین تحویل شد.

- محمد صیادی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی را به محرومان ارائه می کند تا موانع پیش روی آنها برای داشتن یک زندگی عادی را بردارد.

وی ادامه داد: یکی از مقاطعی که این کمک ها در زندگی افراد موثر و تأثیرگذار است، ازدواج است چراکه عروس و داماد می خواهند زندگی تشکیل دهند و در این مقطع ارائه کمک می تواند به رفع برخی محرومیت ها کمک کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در آستانه عید سعید غدیر، عید امامت و ولایت شاهد اهدای 183 سری جهیزیه به مددجویان تحت حمایت هستیم که این 183 سری شامل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، جاروبرقی و تلویزیون است.

این مسئول افزود: اقلام تهیه شده با توجه به لزوم حمایت از تولید ملی، کالای ایرانی هستند که هر سری جهیزیه بالغ بر 25 میلیون تومان ارزش دارد که در مجموع برای این تعداد جهیزیه بیش از چهار میلیارد و 575 میلیون تومان صرف شده است که همه اعتبار این جهیزیه ها از منابع داخلی کمیته امداد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 183 سری جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش کمیته امداد قزوین

اهدای 183 سری جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش کمیته امداد قزوین