مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 19:052023-06-24سياسي

پایه بودجه جاری استان قزوین ضعیف است


اگرچه در 3 سال گذشته میزان رشد بودجه جاری یا اعتبارات هزینه ای نسبت به رشد کشوری بهتر بوده با این حال پایه بودجه جاری استان پایین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمد مهدی علایی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین که بعد از ظهر شنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: توزیع اعتبارات و بودجه دستگاه ها از آن دسته موضوعاتی است که نظر مثبت هیچیک از مدیران را جلب نکرده و ما علاوه بر شنیدن نقطه نظر مدیران مسائل آنها را می پذیریم.

استاندار قزوین با بیان این موضوع که پایه اعتبارات هزینه ای یا به بیان دیگر بودجه جاری استان قزوین ضعیف است بیان کرد: اگرچه در 3 سال گذشته میزان رشد بودجه جاری یا اعتبارات هزینه ای نسبت به رشد کشوری بهتر بوده با این حال پایه بودجه جاری استان پایین است.

این مسئول مطرح کرد: توزیع اعتبارات در همه استان ها بر مبنای شاخصه های سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام می شود و امیدورایم در آینده روند به گونه ای باشد که اعتبارات مورد نیاز دستگاه ها تأمین و کمبودها جبران شود.

اعلایی عنوان کرد: یک سوم کل بودجه ای که در اختیار استان قزوین قرار گرفته به سازمان جهاد کشاورزی و ادارات ذیربط آن مربوط می شود و این مسئله نشان از اهمیت بالای امنیت غذایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایه بودجه جاری استان قزوین ضعیف است

پایه بودجه جاری استان قزوین ضعیف است