مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-19اجتماعي

ثبت نام دانش آموزان در کانون های ورزشی آموزش و پرورش «رایگان» است؟


مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت ورزشی وزارت آموزش و پرورش، با بیان اینکه 19 هزار و 200 کانون ورزشی درون و برون مدرسه ای سازمان یافته در آموزش و پرورش وجود دارد، - ثبت نام دانش آموزان در کانون های ورزشی آموزش و پرورش رایگان است؟ مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت ورزشی وزارت آموزش و پرورش، با بیان اینکه 19 هزار و 200 کانون ورزشی درون و برون مدرسه ای سازمان یافته در آموزش و پرورش وجود دارد، گفت: در بسیاری از مناطق آموزش و پرورش یا این کلاسها رایگان هستند و یا طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش با حداقل قیمت اقدام به ثبت نام دانش آموزان می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جعفری با حضور در برنامه ورزش و مردم شبکه اول سیما، اظهار کرد: 19 هزار و 200 کانون ورزشی درون و برون مدرسه ای سازمان یافته در آموزش و پرورش وجود دارد که از این تعداد 8 هزار کانون درون مدرسه ای هستند که شامل فضای ورزشی، سالن ورزشی و یا حیاط ایمن سازی شده مدرسه می شود.

وی با بیان اینکه 11 هزار و 200 کانون نیز از مجموعه های ورزشی برون مدرسه ای وجود دارند، ادامه داد: این کانون ها سازمان یافته هستند، به این شکل که دانش آموزان بر اساس علاقه خود در رشته های مختلف آموزشگاهی ثبت نام می کنند و طبق کتاب راهنمای معلم و زیر نظر معلم تربیت بدنی متخصص آموزش می بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دانش آموزان در کانون های ورزشی آموزش و پرورش «رایگان» است؟

ثبت نام دانش آموزان در کانون های ورزشی آموزش و پرورش «رایگان» است؟