مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-18اجتماعي

کاهش کیفیت هوای تهران طی امروز


بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران امروز (27 تیرماه) در پی افزایش غلظت ذرات معلق و آلاینده ازن، کیفیت هوای پایتخت کاهش پیدا می کند.

- بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران امروز (27 تیرماه) در پی افزایش غلظت ذرات معلق و آلاینده ازن، کیفیت هوای پایتخت کاهش پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح امروز (27 تیرماه) با توجه به کاهش تندی باد و افزایش تردد خودروها بر میزان غلظت آلاینده ها افزوده خواهد شد و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه های حساس در برخی مناطق پرتردد پیش بینی می شود.

عدم وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده ها را محدود خواهد کرد همچنین افزایش دما در ساعات بعدازظهر سبب تولید و افزایش غلظت آلاینده ازن و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق می شود.

افزایش تندی باد تا ساعات پایانی سه شنبه سبب پراکندگی آلاینده ها خواهد شد، اگرچه با افزایش ترافیک شامگاهی افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود، بااین حال احتمال گسیل گردوخاک در مناطق مستعد ناشی از وزش باد نسبتاً شدید نیز در برخی ساعات وجود خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش کیفیت هوای تهران طی امروز

کاهش کیفیت هوای تهران طی امروز