مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 07:402023-06-24بين الملل

افسر اطلاعاتی آمریکا: زلنسکی در تلاش است اربابان خود را در ناتو راضی کند


افسر بازنشسته اطلاعاتی آمریکا گفت که ولودیمیر زلنسکی، پس از آغاز یک ضد حمله که نتایج فاجعه بار آن را انتظار نداشت، در تلاش است اربابان خود در ناتو را راضی کند.

- افسر بازنشسته اطلاعاتی آمریکا گفت که ولودیمیر زلنسکی، پس از آغاز یک ضد حمله که نتایج فاجعه بار آن را انتظار نداشت، "در تلاش است اربابان خود در ناتو را راضی کند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رای الیوم، اسکات ریتر، افسر بازنشسته اطلاعاتی ایالات متحده آمریکا گفت: کی یف تصمیم گرفت یک ضد حمله را آغاز کند، ضد حمله ای که به وضوح به نظر می رسد شکست خورده است، کی یف می خواست با این ضد حمله ظاهری موفقیت آمیز را به ارتش اوکراین در آستانه نشست ناتو بدهد که در ماه ژوییه در ویلنیوس برگزار می شود.

ریتر همچنین اظهار داشت: زلنسکی باید مانند کل غرب به این شکست اعتراف کند، زیرا تلفات سنگین و فاجعه بار و تسلیم شدن بسیاری از سربازان همه محاسبات را توضیح می دهد و حملات دقیق روسیه با آزادسازی تمام سرزمین های مناطق جدید و ایجاد یک منطقه حائل در اطراف آنها نتیجه خواهد داد.

روزنامه بیلد پیشتر نوشت که آمریکا می تواند فشار را بر کی یف افزایش دهد و در صورتی که ضدحمله نافرجام با ضررهای فاجعه بارتر باقی بماند، آن را مجبور به مذاکره اجتناب ناپذیر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسر اطلاعاتی آمریکا: زلنسکی در تلاش است اربابان خود را در ناتو راضی کند

افسر اطلاعاتی آمریکا: زلنسکی در تلاش است اربابان خود را در ناتو راضی کند