مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 16:302023-07-21سياسي

رستمی: دشمنان در اغتشاشات پیچیده ترین جنگ ترکیبی تاریخ را علیه ایران راه انداختند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با حضور در نشست سراسری و کارگاه های آموزش تخصصی معاونین بسیج اساتید کشور، - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها: طراحی های زیادی برای حوادث سال گذشته اتفاق افتاده بود و این حجم از هماهنگی بین دشمنان خارجی و داخلی بی سابقه بود، ولی آنچه را که روی آن حساب نمی کردند باطل السحر نقشه هایشان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با حضور در نشست سراسری و کارگاه های آموزش تخصصی معاونین بسیج اساتید کشور، گفت: توفیقی داریم در خدمت شما اساتید بسیجی باشیم، اگر نگاهی به فلسفه انسان مومن بکنیم خداوند انتظار و ماموریتی که برای ما تعریف کرده ماموریت واحد است.

وی افزود: همه ما بنده خداوند هستیم، فرصت هایی در خدمت ما است که مثل سایر فرصت ها محدود بوده و روزی تمام خواهد شد.

حجت الاسلام رستمی گفت: برای این مدت که ماموریت داریم باید برای تکلیف خود برنامه ریزی کنیم و ما نسبت به تمام تکالیف خود مسئول هستیم.

وی با اشاره به فعالیت های مثبت حزب الله در جهت اعتلای جهان اسلام، گفت: مقاومت حزب الله مبتنی بر حضور در میدان است، آن ها رژیم صه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستمی: دشمنان در اغتشاشات پیچیده ترین جنگ ترکیبی تاریخ را علیه ایران راه انداختند

رستمی: دشمنان در اغتشاشات پیچیده ترین جنگ ترکیبی تاریخ را علیه ایران راه انداختند