مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-06سياسي

رویکرد کانون های فرهنگی مساجد آموزش مهارت آموزی شغلی باشد


مساجد در کنار فعالیت های عبادی و معنوی باید به مراکز و کانون های مهارت آموزی شغلی و ارتقای سطح فرهنگ غنی ایرانی اسلامی جوانان و نوجوانان تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور صبح پنجشنبه در بازید از کانون فرهنگی هنری شهدای روستای بانقلان از توابع شهر ایلام گفت: ارائه آموزش و فراگیری مهارت های شغلی توسط کانون های فرهنگی در مساجد ضمن اینکه موجب ایجاد فضایی نشاط آور برای نوجوانان و جوانان می شود، این مهارت آموزی ها در آینده شغلی آنها نیز اهمیت دارد.

وی افزود: با فعالیت های فرهنگی، هنری و مهارتی در مساجد، کودکان، نوجوانان و جوانان در مقابل تهاجم فرهنگی بیمه و محافظت می شوند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تاکید کرد: در واقع مسئولان کانون های فرهنگی با صرف کمترین هزینه، از فعالیت های فرهنگی و مهارتی در مساجد بهترین و بیشترین بهره گیری را داشته باشند.

وی ادامه داد: در دستور کار داریم که تعدادی از مساجد کشور مرکز توزیع و لباس بومی و صنایع فرهنگی بشوند، از این رو محصولات فرهنگی در اختیار کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار می گیرد.

امامی تاکید کرد: خانواده ها باید به صورت خودجوش محور فعالیت های فرهنگی و مهارتی مساجد باشند و از فراگیری مهارت های شغلی توسط فرزندان خود در کانون های مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد کانون های فرهنگی مساجد آموزش مهارت آموزی شغلی باشد

رویکرد کانون های فرهنگی مساجد آموزش مهارت آموزی شغلی باشد