مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-14سياسي

سردار فدوی: روستاها تا سال آینده آبرسانی می شوند


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تا سال آینده 100 درصد روستاهای دارای تنش آبی را در سراسر کشور آبرسانی می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار علی فدوی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه آبرسانی شرب به 110 روستای دارای تنش آبی استان کرمان اظهار کرد: خداوند می تواند دل ها را تغییر دهد و کاری که خدا با حاج قاسم سلیمانی کرد با هیچ کس نکرد که چنین محبوییتی را پیدا کرد.

وی بیان داشت: 40 سال با حاج قاسم رفیق بودم، روزهای شهادت حاج قاسم با دوستان صحبت می کردیم که او چه کار کرد که خدا، دل میلیون ها میلیون نفر را نه تنها در داخل ایران بلکه در جاهای مختلف دنیا معطوف حاج قاسم کرد که با دلدادگی در مراسم حاج قاسم بیایند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: خدمت به مردم از ویژگی های حاج قاسم سلیمانی بود و این در حالی ست که اگر عبادت های ما 10 مورد باشد، 9 مورد آن خدمت به مردم است.

وی ابراز داشت: آبرسانی به روستاها و سایر پروژه های خدمت رسانی به مردم را به شکل جهادی و انقلابی و آن هم به زودی انجام می دهیم و  نمی گذاریم کارها طولانی شود که حلاوت و شیرینی آن را از مردم بگیرد.

فدوی با اشاره به اینکه 44 سال از انقلاب گذشته و نمی توان کار مانده از گذشته را معطل نگه داشت، تصریح کرد: جاده و مسکن روستایی و آبخیزداری و بسیاری از پروژه ها را سپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: روستاها تا سال آینده آبرسانی می شوند

سردار فدوی: روستاها تا سال آینده آبرسانی می شوند