مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 12:502023-06-29سياسي

عید سعید قربان مصداق گذشتن از دلبستگی ها برای رسیدن به معبود است


عید سعید قربان مصداق گذشتن از دلبستگی ها برای رسیدن به معبود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علی حسینی پور صبح پنجشنبه در خطبه های عبادی سیاسی نماز عید قربان در مصلای بیت المقدس اراک، اظهار داشت: عید سعید قربان مصداق گذشتن از دلبستگی ها برای رسیدن به معبود است و فرا رسیدن این ایام، فرصت مناسبی برای ترویج روحیه ایثار و ازخودگذشتگی است که باید به آن توجه کنیم.

امام جمعه موقت اراک با اشاره به فرا رسیدن ایام عید غدیر بیان کرد: فرهنگ غدیر هویت مسلمانان است، غدیر موضوع بین حق و باطل و عدالت و ظلم است و همچنین نشان دهنده راه اولیای خدا و ولایت الهی است که در مقابل آن راه باطل وجود دارد.

وی افزود: تاریخ به وضوح نشان داده قدرت های بدون پشتوانه الهی ماندگاری ندارند و انقلاب اسلامی به وضوح نشان داده که اگر با ملت باشیم موفق خواهیم بود.

وی تأکید کرد: جامعه ای که افراد در آن تزکیه نفس نداشته باشند جامعه ظلمانی است و امروز ساخت سلاح های کشتار جمعی در اسراییل، آمریکا و کشورهای اروپایی به دلیل نداشتن تزکیه نفس است.

امام جمعه موقت اراک با اشاره به بمباران سردشت با سلاح شیمیایی و شهادت شمار زیادی در این روز از پیر و جوان گفت: ساخت سلاح های کشتار جمعی توسط دشمنان بشریت به دلیل عدم اعتقاد و نبود تزکیه نفس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید سعید قربان مصداق گذشتن از دلبستگی ها برای رسیدن به معبود است

عید سعید قربان مصداق گذشتن از دلبستگی ها برای رسیدن به معبود است