مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-02اقتصادي

استنکاف بانک ها از پرداخت تسهیلات ساخت مسکن


عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره عدم تمایل بانک ها به اعطای تسهیلات ساخت مسکن و در مقابل اعطای تسهیلات به کارکنان و کارمندان خود پرداخت.

- بهروز محبی نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، درباره علت عدم همکاری بانک ها برای اعطای تسهیلات ساخت مسکن و اجرای قانون جهش تولید مسکن گفت: یکی از مسائلی که باعث شده بانک ها به سمت اعطای تسهیلات مسکن روی نیاورند بحث تسهیلات تکلیفی است که بر عهده بانک ها است.

محبی نجم آبادی با بیان اینکه قریب به 200 هزار میلیارد در سال 1402 در تبصره 16 تسهیلات تکلیفی فرزند آوری، ازدواج و مسکن و … را تعیین کرده ایم افزود: بانک ها به این مسئله اعتراض دارند که این میزان تسهیلات تکلیفی که قاطبه ی آنها قرض الحسنه است کار را برای آنها سخت کرده است.

این نماینده مجلس یازدهم ادامه داد: البته به تازگی آمار و ارقامی از تسهیلات اعطایی بانک ها به کارمندان و کارکنان خودشان منتشر شده که نشان دهنده این است که دلایلی که بانک ها مطرح می کنند که اعتبار لازم را ندارند صحت ندارد و بانک ها توانمندی های بیشتری دارند.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: اما در موضوع مسکن وزیر جدید وزارت راه و مسکن با رایزنی هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استنکاف بانک ها از پرداخت تسهیلات ساخت مسکن

استنکاف بانک ها از پرداخت تسهیلات ساخت مسکن