مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-03اقتصادي

افتتاح خانه پدری علامه امینی در روستای سردهای سراب


مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: خانه پدری علامه امینی بر اساس عکس های دریافتی از خانواده این عالم بزرگوار به همان شکل اولیه و تاریخی خود در 750 مترمربع عرصه و 250 مترمربع زیربنا با 4 میلیارد تومان اعتبار بازسازی و تلاش شده کمترین تغییری در آن ایجاد نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سراب، احمد حمزه زاده پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح خانه پدری علامه امینی در روستای سردهای سراب اظهار داشت: این خانه در سال 88 در حالی توسط اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی تحویل گرفته شد که بنای آن به صورت تقریبا کامل تخریب شده و از بین رفته بود.

وی ادامه داد: خانه پدری علامه امینی بر اساس عکس های دریافتی از خانواده این عالم بزرگوار به همان شکل اولیه و تاریخی خود در 750 مترمربع عرصه و 250 مترمربع زیربنا با 4 میلیارد تومان اعتبار بازسازی و تلاش شده کمترین تغییری در آن ایجاد نشود.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی خاطر نشان شد: در کنار مرمت آثار تاریخی و گردشگری، بازسازی اماکن و بناهای مربوط به شخصیت ها و چهره های مهم را نیز به عنوان یکی از وظایف و ماموریت های خود پیگیری می کنیم و بازسازی خانه پدری علامه امینی در روستای سردهای سراب نیز در همین راستا صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خانه پدری علامه امینی در روستای سردهای سراب

افتتاح خانه پدری علامه امینی در روستای سردهای سراب