مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-21سياسي

ایجاد یک میلیون و 200 هزار شغل توسط بنیاد برکت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیین امضای تفاهم نامه مجمع جوانان سازمان همکاری اسلامی و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، - در کشور خبر داد و گفت: امیدواریم با این همکاری های نظام مند شاهد رفع فقر از چهره کشور های اسلامی باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیین امضای تفاهم نامه مجمع جوانان سازمان همکاری اسلامی و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، امروز جمعه برگزار شد و محمد ترکمانه در این آیین اظهار داشت: بنیاد برکت یکی از نهاد توسعه گر است و با اقدامات خود توانسته یکی از موثرترین نهاد ها در محرومیت زدایی باشد.

وی کار با این سازمان را شروع فعالیت های بین المللی بنیاد برکت دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم در پی این تفاهم نامه موجب رفع فقر از کشور های جهان اسلام باشیم.

مدیرعامل بنیاد برکت افزود: این بنیاد تاکنون در بیش از 16 هزار روستا که 70 درصد جمعیت کشور را پوشش می دهند، فعالیت های محرومیت زدایی داشته و یک میلیون و 200 هزار شغل ایجاد کرده است.

به گفته وی، توسعه بیش از 300 هزار طرح اقتصادی خرد و کوچک، حضور هزار نفر تسهیل گر اقتصادی در سراسر کشور، سرمایه گذاری یکصد میلیون دلاری در حوزه دانش بنیان، از فعالیت های این بنیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد یک میلیون و 200 هزار شغل توسط بنیاد برکت

ایجاد یک میلیون و 200 هزار شغل توسط بنیاد برکت