مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 17:402023-06-22اجتماعي

مولدسازی نیازهای آموزش و پرورش را برطرف می کند


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با اجرای طرح مولدسازی تغییر شگرفی در ساخت مدارس و تأمین نیازهای آموزشی استان قزوین صورت خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نقی سیاهکالی مرادی ظهر پنجشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: در دولت سیزدهم در نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش اقدامات بسیار شایسته ای در حوزه مسائل آموزشی و تربیتی انجام شده است.

وی افزود: بیش از 278 هزار دانش آموز در استان قزوین در 1370 کلاس درسی زیر نظر بیش از 17 هزار معلم مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: در دولت سیزدهم و در استان قزوین اقدامات بسیار ماندگار و ارزشمندی برای تقویت زیرساخت های آموزشی و برقراری عدالت آموزشی انجام شده است.

وی بیان کرد: برای تقویت هنرستان ها در دو مرحله نزدیک به 13 هزار میلیارد تومان اعتبار جذب شد که کار کم سابقه ای بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: در سال گذشته در راستای شناسایی و جذب کودک های بازمانده از تحصیل 990 کودک شناسایی شده و به مدرسه بازگشتند و استان قزوین در این حوزه جزو رتبه های برتر کشور بود.

وی ادامه داد: 14 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز 64 مدارس عشایری استان قزوین جذب شد که رقم بسیار خوب و ماندگاری محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولدسازی نیازهای آموزش و پرورش را برطرف می کند

مولدسازی نیازهای آموزش و پرورش را برطرف می کند