مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:452023-06-24بين الملل

جایگاه امروز جمهوری اسلامی ایران و دشمنانش کجاست؟


سرنوشت منافقین و ضدانقلاب، هم زمان با تلاش کشورهای معاند ایران برای فاصله گرفتن از این افراد و جریان ها بیان گر آن است که اولا ایران اسلامی مقتدرتر از آن است که با چنین بادهایی بلرزد و ثانیا غربی ها عهدشکن تر از آن هستند که تا پایان پشت مزدوران خود بایستند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- نورنیوز نوشت: پلیس فرانسه روز سه شنبه در اقدامی که می تواند گامی موثر در مبارزه با تروریسم و بهبود امنیت جهان باشد، برگزاری نشست فرقه پلید و تروریستی منافقین را ممنوع اعلام کرد.

این نشست در سال های گذشته محفلی برای گردهم آیی و پیوند سران تروریست ها بود و جنایت کاران آمریکایی-صهیونیستی چون مایک پومپئو، مایک پنس، جان بولتون، رودی جولیانی و دیگر سناتورهای دموکرات و جمهوری خواه آمریکا نیز به تواتر در آن حضور می یافتند.

فرقه تروریستی منافقین که دستش دستِ کم به خون 17 هزار ایرانی و هزاران غیر ایرانی آغشته است با برپایی نشست هایی از این دست در اروپا گرچه می کوشید خود را به عنوان رهبر اپوزیسیون جمهوری اسلامی معرفی کند اما پوشالی بودن آن در این اواخر حتی برای رسانه های غربی نیز آشکار شده بود.

در همین خصوص؛ خبرگزاری آسوشیتدپرس چند سال پیش طی گزارشی درباره نشست منافقین در برلین نوشت: اغلب حاضران در گردهم آیی مجاهدین خلق با سازمان دهی این گروه از مدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه امروز جمهوری اسلامی ایران و دشمنانش کجاست؟

جایگاه امروز جمهوری اسلامی ایران و دشمنانش کجاست؟