مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 11:452023-06-22سياسي

استاندار کردستان: قوه قضاییه امروز مامن مردم و در کنار مردم است


ساختار قوه قضاییه با پایه گذاری شخصیت شهید بهشتی تا به امروز بر اساس آن بنای متقن مسیری را طی کرده که مامن مردم شده و در کنار مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز در مراسم بزرگداشت هفته قوه قضاییه و عطرافشانی گلزار شهدای بهش محمدی سنندج اظهار داشت: امروز ما بر سر خوان گسترده امام شهدا و شهدایی هستیم که با باور عمیق دوره ای را در تاریخ ما خلق کردند که تا ابد برگ زرین افتخاری در کارنامه این مرز و بوم خواهد بود.

وی همچنین با تبریک هفته قوه قضاییه و تسلیت سالگرد شهادت شهید بهشتی، افزود، شهید بهشتی، نظریه پرداز و مجاهد نستوه و به تعبیر امام راحل، که شهید بهشتی خود یک ملت بود، قبل از اینکه به دست دشمتان و منافقین کوردل به شهادت برسد، در اوج مظلومیت شهید تهمت بود.

استاندار کردستان اضافه کرد: ساختارهای اداری از جمله قوای سه گانه ساختارهای مکملی هستند که وظیفه خدمت به مردم و اعتلا و پیشرفت جامعه و نظام را بر عهده دارند.

به گفته زارعی کوشا، یکی از جنبه های برجسته قانون مترقی نظام، مکمل بودن قوای سه گانه در کنار هم است و دستگاه قضا یکی از ارکان مهم کشور است که وظیفه اصلی تحقق عدالت و وظیفه رسیدن به عدالت را بر عهده دارد و تاکنون مسیری بسیار ارزشمند و پرافتخار را طی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کردستان: قوه قضاییه امروز مامن مردم و در کنار مردم است

استاندار کردستان: قوه قضاییه امروز مامن مردم و در کنار مردم است