مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-21سياسي

عاشورا، انتظار و رهبری دینی، حافظان تشیع در برابر دشمنان


سه گانه عاشورای سرخ حسینی، انتظار سبز مهدوی و زره فولادین ولایت و رهبری دینی تا این زمان تشیع را در دژ مستحکم خود حفظ کرده است.

- ایسنا/مرکزی امام جمعه ساوه گفت: سه گانه عاشورای سرخ حسینی، انتظار سبز مهدوی و زره فولادین ولایت و رهبری دینی تا این زمان تشیع را در دژ مستحکم خود حفظ کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با سراسر جهان ، بیستمین همایش شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم با حضور مادران و اطفال شیرخواره در مصلای امام علی (ع) ساوه برگزار شد.

در این آیین معنوی که همزمان با سوم ماه محرم و با حضور پرشور مادران و شیرخوارگان برگزار شد، مادران با پوشاندن لباس های سبز رنگ و متحدالشکل و پیشانی بند سبز و قرمز به کودکانشان، به یاد مظلومیت طفل شیرخوار و رزمنده کوچک کربلا اشک ماتم ریختند.

امام جمعه ساوه در این آیین گفت: قیام امام حسین(ع) یک قیام چند بعدی و یک حرکت پیچیده تاریخ ساز بود.

این قیام بزرگ که مثل و مانندی در تاریخ بشریت برای آن نمی توان یافت دارای ابعاد و علل متعددی است که یکی از مهمترین عناصر و علل شکل دهنده به این قیام، موضوع مهم و تاثیرگذار امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام جعفر رحیمی افزود: در ایام عزای سید و سالار شهیدان باید به تبیین معارف دینی و فرصت ها و تهدیدها پرداخته شود چرا که ماه محرم و صفر ماه برکات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشورا، انتظار و رهبری دینی، حافظان تشیع در برابر دشمنان

عاشورا، انتظار و رهبری دینی، حافظان تشیع در برابر دشمنان