مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 17:102023-07-07فرهنگي

نه فرهنگ را می شناسیم، نه ایران را


سیدمحمد بهشتی معتقد است که «امروز ما نه فرهنگ می شناسیم و نه ایران را» و می گوید این عدم شناخت از سرزمین خود، باعث شده است که در فرهنگ دچار اوتیزم شویم.

- سیدمحمد بهشتی معتقد است که امروز ما نه فرهنگ می شناسیم و نه ایران را و می گوید این عدم شناخت از سرزمین خود، باعث شده است که در فرهنگ دچار اوتیزم شویم.

شب گذشته پانزدهمین دفتر از شب های فرهنگ با موضوع دیدار با میراث فرهنگی با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه شب های فرهنگ، در پانزدهمین شب از سلسله برنامه شب های فرهنگ که به موضوع نقد و بررسی میراث فرهنگی اختصاص یافته بود، چهره هایی مانند سیدمحمد بهشتی، رضا پورحسین و علی دانشورکیان به ارائه نظرات خود درباره وضعیت میراث فرهنگی پرداختند.

تخریب میراث فرهنگی در 70 سال اخیر بیش از مغول ها بوده است در ابتدای این برنامه، سیدمحمد بهشتی عضو شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری، با اشاره به اینکه برخی معتقدند میراث فرهنگی موضوعی سهل و ممتنع است، گفت: آن هایی که نسبت به میراث فرهنگی شناخت ندارند، آن را سهل دانسته و محدود به مراکز تاریخی می دانند؛ اما آن هایی که نسبت به این حوزه شناخت دارند می دانند که باید با خشوع و تواضع با مقوله میراث فرهنگی برخورد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نه فرهنگ را می شناسیم، نه ایران را

نه فرهنگ را می شناسیم، نه ایران را