مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:502023-06-25بين الملل

حملات هوایی مجدد روسیه به پایگاه های تروریست ها در حومه ادلب و لاذقیه


شبکه خبری المیادین امروز یکشنبه از حملات هوایی روسیه به پایگاه های گروه های شبه نظامی در حومه های ادلب و لاذقیه خبر داد.

- شبکه خبری المیادین امروز یکشنبه از حملات هوایی روسیه به پایگاه های گروه های شبه نظامی در حومه های ادلب و لاذقیه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه خبری المیادین امروز اعلام کرد که جنگنده های روس در دو حمله هوایی پایگاه های گروه های شبه نظامی واقع در اطراف شهر جسر الشغور در حومه شمال غربی ادلب را هدف قرار دادند.

شبکه ماهواره ای الجزیره نیز به نقل از برخی منابع در اپوزیسیون سوریه اعلام کرد که در حمله روسیه به جسر الشغور و اطراف ادلب 11 تن جان خود را از دست دادند.

پیشتر دیده بان حقوق بشر سوریه وابسته به اپوزیسیون این کشور اعلام کرده بود که حملات جنگنده های روس به اطراف شهر ادلب و محور کبانه در حومه شمالی لاذقیه دوباره ازسرگرفته شدند؛ اما تاکنون گزارشی از تلفات انسانی آن منتشر نشده است.

خبرنگار المیادین در ادامه اظهار کرد: در حملات هوایی روسیه پایگاه های هیئت تحریر الشام (جبهه النصره سابق) و هم پیمانان آنها در اتاق عملیات الفتح المبین واقع در شهر اریحا در جنوب ادلب هدف قرار گرفتند.

این منبع در ادامه گفت: جنگنده های روس پایگاه های هیئت تحریر الشام و حزب اسلامی ترکستانی در حومه شمالی لاذقیه و اطراف ادلب را هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات هوایی مجدد روسیه به پایگاه های تروریست ها در حومه ادلب و لاذقیه

حملات هوایی مجدد روسیه به پایگاه های تروریست ها در حومه ادلب و لاذقیه