مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 11:302023-06-26اجتماعي

هوای چهارمحال و بختیاری برای گروه های حساس ناسالم است


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به ورود گرد و غبار به چهارمحال و بختیاری طی روزهای آتی به ویژه سه شنبه و صبح روز چهارشنبه در برخی ساعات شرایط جوی استان برای افراد حساس ناسالم است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به ورود گرد و غبار به چهارمحال و بختیاری طی روزهای آتی به ویژه سه شنبه و صبح روز چهارشنبه در برخی ساعات شرایط جوی استان برای افراد حساس ناسالم است.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پیش بینی می شود آسمان استان تا پایان هفته صاف گاهی همراه با وزش باد باشد.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: از روز گذشته شاهد انتقال ذرات گرد و غبار به استان البته به صورت ضعیف هستیم که امروز غلظت ذرات افزایش پیدا کرده، به همین جهت نیز برای امروز تا ظهر روز چهارشنبه هشدار زرد صادر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به ورود گرد و غبار به چهارمحال و بختیاری طی روزهای آتی به ویژه سه شنبه و صبح روز چهارشنبه در برخی ساعات شرایط جوی استان برای افراد حساس ناسالم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای چهارمحال و بختیاری برای گروه های حساس ناسالم است

هوای چهارمحال و بختیاری برای گروه های حساس ناسالم است