مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 20:122023-07-04سياسي

چگونه عاقبت به خیر شویم؟


نویسنده کتاب های مذهبی و تربیتی گفت: مهم ترین اصل در زندگی انسان عاقبت به خیری است و باید بدانیم که چه کارهایی را باید انجام دهیم تا عاقبتمان ختم به خیر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، یدالله بهتاش، خطیب مذهبی و نویسنده کتاب های مذهبی و تربیتی عصر امروز در آیین افتتاح هشتمین همایش مدیران هیأت های مذهبی و دومین همایش مدیران روضه های خانگی کشور که به میزبانی استان سمنان و در مجتمع شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد، اظهار کرد: مهم ترین اصل در زندگی انسان عاقبت به خیری است و باید بدانیم که چه کارهایی را باید انجام دهیم تا عاقبتمان ختم به خیر شود.

وی با اشاره به فرازی از زیارت حضرت معصومه (ع) بدین مضمون که بارالها من از تو می خواهم که عاقبت به خیر شوم، افزود: چه بسیار انسان های سعادتمندی که عاقبت به خیر نشدند و بدبخت از دنیا رفتند و چه بسیار انسان های شقاوتمندی که آخر عمرشان ختم به خیر شد و نمونه های این افراد کم نیستند از جمله اینکه خیلی ها حسینی بودند؛ اما حسینی باقی نماندند.

این خطیب و سخنور مذهبی و از مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) به یک نمونه تاریخی از افرادی که عاقبتشان ختم به خیر نشد، اشاره کرد و گفت: شمربن ذی الجوشن فردی نمازخوان و اهل روزه و مقید بود و سردار لشکر امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) در جنگ صفین بود و در همان جنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه عاقبت به خیر شویم؟

چگونه عاقبت به خیر شویم؟