مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 10:212023-06-27بين الملل

چین رویکرد اقتصادی انزواگرایانه غرب را محکوم کرد


نخست وزیر چین از سیاست های آمریکا و اتحادیه اروپا با هدف کاستن از اتکایشان به پکن انتقاد و تلاشهای کشورهای غربی برای ریسک زدایی از اقتصادهایشان را به عنوان یک گزاره غلط محکوم کرد.

- نخست وزیر چین از سیاست های آمریکا و اتحادیه اروپا با هدف کاستن از اتکایشان به پکن انتقاد و تلاشهای کشورهای غربی برای ریسک زدایی از اقتصادهایشان را به عنوان یک "گزاره غلط" محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، آمریکا و اتحادیه اروپا در ماه های اخیر تدابیری در جهت آنچه که ریسک زدایی از روابط اقتصادی با دومین اقتصاد بزرگ جهان خوانده اند، اتخاذ کرده اند.

لی چیانگ، نخست وزیر چین در افتتاحیه اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در شمال این کشور به نمایندگان شرکت کننده در این افتتاحیه گفت: در غرب عده ای درباره آنچه که قطع اتکا و ریسک زدایی می خوانند مبالغه می کنند.

او در یک سخنرانی جامع با درخواست برای تعمیق همکاری و جهانی سازی اقتصادی، اظهار کرد: قطع اتکا و ریسک زدایی در واقع دو گزاره غلط هستند، زیرا روند تحول جهانی سازی اقتصادی به نحوی است که اقتصاد جهانی تبدیل به یک نهاد مشترکی که من و شما هر دو در آن ادغام هستیم، شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین رویکرد اقتصادی انزواگرایانه غرب را محکوم کرد

چین رویکرد اقتصادی انزواگرایانه غرب را محکوم کرد