مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-20سياسي

پذیرش اولین هیات تجاری عربستان برای انعقاد قرارداد با شرکت های دانش بنیان ایرانی


چهل وهفتمین رویداد «پذیرش هیات تجاری و فناوری» صندوق نوآوری و شکوفایی از کشور عربستان در قالب کلینیک مدیریت صادرات دانش بنیان در محل صندوق نوآوری برگزار شد.

- چهل وهفتمین رویداد پذیرش هیات تجاری و فناوری صندوق نوآوری و شکوفایی از کشور عربستان در قالب کلینیک مدیریت صادرات دانش بنیان در محل صندوق نوآوری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این رویداد که یک هیات تجاری از کشور عربستان برای آشنایی با توانمندی های شرکت های دانش بنیان ایرانی در حوزه های کشاورزی، گردشگری و فناوری اطلاعات حضور داشت، پنج شرکت دانش بنیان در نشست های تجاری B2B به مذاکره با هیئت عربستانی پرداختند و توافقات، مبنی بر آغاز مبادلات تجاری میان طرفین بود.

پس از ازسرگیری روابط میان تهران و ریاض، این نخستین بار است که یک هیئت تجاری از عربستان، از سوی ایران پذیرش می شود و به مذاکرات تجاری با شرکت ها و تولیدکنندگان ایرانی می پردازد.

علی اکبر کوکب زاده، واسطه صادراتی محصولات دانش بنیان به عربستان در این نشست گفت: عربستان در بحث توسعه فناوری، سرمایه گذاری های بسیاری کرده و به شدت علاقه مند همکاری با شرکت های دانش بنیانی است که از سطوح بالای فناوری برخوردارند.

وی افزود: نیازهای طرف مقابل متعدد است و محدود به یک یا دو حوزه نمی شود؛ اما می دانیم که عربستان علاقه دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش اولین هیات تجاری عربستان برای انعقاد قرارداد با شرکت های دانش بنیان ایرانی

پذیرش اولین هیات تجاری عربستان برای انعقاد قرارداد با شرکت های دانش بنیان ایرانی