مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-22اقتصادي

ایمنی اماکن و مزارع با حصارهای الکتریکی ساخت داخل افزایش یافت


متخصصان یک شرکت دانش بنیان توانستند با تولید حصارهای الکتریکی، ضمن جلوگیری از ورودهای غیر مجاز، به ارتقای ایمنی امکان از جمله مزارع کشاورزی کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، شهریار نصری نصفچی با اشاره به تولید فنس های الکتریکی با توجه به نیاز کشاورزی و باغ داری کشور عنوان کرد: این محصول نخستین بار برای جلوگیری از تردد حیوانات اهلی و وحشی در 30 هکتار از اراضی کشاورزی پیاده سازی و اجرا شد.

این فعال فناور، کاربرد وسیع و عملکرد موثر این شیوه و همچنین نبود کالای مشابه در کشور را زمینه ساز تولید این محصول دانش بنیان برشمرد و گفت: با انجام پژوهش های توسعه ای برای تولید و معرفی این دستگاه در کشور، حصار الکترونیک و بازدارنده، ثبت اختراع شد و با توسعه تحقیقات، در حال حاضر تجهیزات و ادوات فنس الکتریکی در ابعاد گسترده و داخل کشور تولید می شود.

نصری ادامه داد: طی ده سال گذشته برای جلوگیری از ورود غیر مجاز و همچنین حفاظت پیرامونی از مرزها و اماکن صنعتی و تجاری نیز دستگاه های مختلفی را ساخته و به بازار داخلی و خارجی عرضه کرده ایم.

شرکت هم اینک تولید کننده 12 مدل از سیستم های مرکزی فنس الکتریکی است که با برند گریز عرضه و اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی اماکن و مزارع با حصارهای الکتریکی ساخت داخل افزایش یافت

ایمنی اماکن و مزارع با حصارهای الکتریکی ساخت داخل افزایش یافت