مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 20:512023-07-22اقتصادي

مأموریت ویژه دادستان هرمزگان برای رفع مشکل صف های طولانی جایگاه سوخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان امروز اظهار داشت: در راستای اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از معطلی مردم در پمپ بنزین ها در مناطق مختلف استان و با توجه به ادامه نگرانی مردم نسبت به سهمیه کارت سوخت هایشان به دادستان بندرعباس مأموریت داده شده تا با الزام شرکت پخش فرآورده های نفتی و دیگر ادارات متولی، با کار کارشناسی دقیق علت تشکیل صف های طولانی در جایگاه های سوخت را بررسی کند.

وی تصریح کرد: با حضور میدانی مسئولان قضایی در محل جایگاه های سوخت و رصد مستمر فضای مجازی مشخص شد که برخی از مردم مدعی هستند این میزان سوخت موجود در کارت ها کفایت نمی کند و جمع آوری کارت های آزاد از پمپ بنزین ها نیز با توجه به گرمای هوا و تشکیل صفوف طولانی انتظار برای آنها مشکلاتی را ایجاد کرده است.

قهرمانی خاطر نشان کرد: بر این اساس به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان مأموریت داده شد که با ورود به این موضوع از باب حقوق عامه، شرکت پخش فرآورده های نفتی را ملزم نماید تا با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و انجام کار کارشناسی دقیق، ادعاهای مطرح شده در این خصوص را بررسی کند.

وی تأکید کرد: در صورتی که مشخص شود، سهمیه فعلی سوخت برای مصرف متداول و معمول مردم استان کافی نیست، شرکت پخش فرآورده های نفتی و دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت ویژه دادستان هرمزگان برای رفع مشکل صف های طولانی جایگاه سوخت

مأموریت ویژه دادستان هرمزگان برای رفع مشکل صف های طولانی جایگاه سوخت