مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:272023-07-04سياسي

وعده خودکفایی 100 هزار مددجوی کمیته امداد تا پایان سال


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تا پایان سال 1402 تعداد 100 هزار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد کشور، خودکفا می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد،  سید مرتضی بختیاری در جشن خودکفایی و توانمندسازی کمیته امداد در مشهد با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهار کرد: توانمند سازی و ایجاد درآمد با ثبات با رعایت تکریم در صدر برنامه های این نهاد و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی افزود: هم اکنون یک میلیون و 384 هزار نفر مستعد اشتغال در کمیته امداد هستند و در صورت حمایت های دولت از این نهاد که مورد تاکید ریاست جمهوری نیز هست، موفقیت بزرگی در این زمینه حاصل خواهد شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان این که این نهاد رکورد خودکفایی در کشور را شکست، افزود: تا کنون 25 هزار و 100 مددجوی این نهاد در کشور خودکفا شده اند و در راستای هدف گذاری برنامه ریزی طی سال 1402 هم تعداد 100 هزار مددجو تحت پوشش کمیته امداد کشور خودکفا می شوند.

همچنین استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: طبق آمار انتشاری از مرکز آمار ایران خراسان رضوی 106 هزار اشتغال خالص در کشور ایجاد کرده است که رقم 39 درصد از اشتغال کل کشور را شامل می شود.

  یعقوبعلی نظری افزود: طبق آمار استانی میزان اشتغال ایجاد شده 116 هزار فرصت شغلی ثبت شده است که موفقیت خوبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده خودکفایی 100 هزار مددجوی کمیته امداد تا پایان سال

وعده خودکفایی 100 هزار مددجوی کمیته امداد تا پایان سال