مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-15سياسي

ساماندهی محلات حاشیه نشین را رها نمی کنیم


سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه ساماندهی محلات حاشیه نشین را رها نمی کنیم، گفت: ساماندهی محلات حاشیه نشین که از محله آقاجان شروع شد، - ایسنا/کرمانشاه سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه ساماندهی محلات حاشیه نشین را رها نمی کنیم، گفت: ساماندهی محلات حاشیه نشین که از محله "آقاجان" شروع شد، ادامه دار است و آن را به دیگر محلات حاشیه ای و مسئله دار تعمیم خواهیم داد.

محمدرضا آمویی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص گله مندی مردم شهر کرمانشاه به ویژه محله آقاجان از حضور معتادان متجاهر در سطح شهر کرمانشاه و این محله، اظهارکرد: روی قول خود برای جمع آوری معتادان متجاهر چه در محله آقاجان و چه در دیگر محلات مسئله دار هستیم و کار را رها نخواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه در ادامه بابیان اینکه تاکنون 1150 نفر از معتادین متجاهر را در شهر کرمانشاه جمع آوری کرده ایم، عنوان کرد: چون در کرمانشاه 3500 معتاد متجاهر داریم و هنوز حدود 2500 معتاد متجاهر شهر جمع آوری نشده اند، ممکن است این گونه تصور شود که کار جمع آوری معتادان متجاهر رها شده است.

آمویی با بیان اینکه به دنبال تامین اعتبار برای جمع آوری همه معتادین متجاهر هستیم، گفت: اگر اعتبار باشد، معتادین متجاهر ظرف یک هفته جمع آوری خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی محلات حاشیه نشین را رها نمی کنیم

ساماندهی محلات حاشیه نشین را رها نمی کنیم