مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 11:252023-06-23بين الملل

دمشق: ایستادگی غرور آفرین اهالی جولان مهر تاییدی بر زوال حتمی اسراییل است


وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای جدید ضمن محکوم کردن تجاوزات روزهای اخیر نظامیان رژیم صهیونیستی به شهروندان سوری ساکن بلندی های اشغالی جولان، - وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای جدید ضمن محکوم کردن تجاوزات روزهای اخیر نظامیان رژیم صهیونیستی به شهروندان سوری ساکن بلندی های اشغالی جولان، ایستادگی آنها را نشانه قطعی بودن نابودی و زوال این رژیم توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، وزارت خارجه سوریه بار دیگر حملات وحشیانه نیروهای اشغالگر اسراییل علیه اهالی جولان اشغالی و سرزمین سوریه را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: تروریسم رویکرد ذاتی مقامات اشغالگر اسراییل بوده و هست و این رژیم همچنان قواعد حقوق بین الملل را نادیده می گیرند و مفاد منشور سازمان ملل متحد و قطعنامه های آن را که تأیید می کنند جولان عربی و سوری است، به حاشیه می برد.

در این بیانیه تاکید شده است: ایستادگی غرورآفرین مردم ما در جولان اشغالی مجدداً تأکید می کند که اشغالگری اسراییل بدون شک زودگذر است و زوال این رژیم بدون شک قطعی است و پروژه ها و طرح های شهرک سازی این رژیم ضعیف تر از آن است که وابستگی و گرایش ملت ما در جولان را از بین ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: ایستادگی غرور آفرین اهالی جولان مهر تاییدی بر زوال حتمی اسراییل است

دمشق: ایستادگی غرور آفرین اهالی جولان مهر تاییدی بر زوال حتمی اسراییل است