مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-07ورزشي

مسابقات فوتسال قهرمانی ناشنوایان خراسان بزرگ به میزبانی قوچان برگزار شد


رییس اداره ورزش و جوانان قوچان گفت: دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی ناشنوایان استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی به میزبانی قوچان با حضور 9 تیم برگزار شد و تیم مشهد توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

- حسن باقری در گفت وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار کرد: دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی ناشنوایان استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی با حضور 9 تیم و 120 بازیکن به میزبانی قوچان در سالن ورزشی معلم این شهرستان برگزار شد.

وی با یادآوری اینکه حفظ آمادگی جسمانی ناشنوایان استان و ایجاد شورونشاط در میان مردم ورزشکاران از مهم ترین اهداف برگزاری این مسابقات به میزبانی شهرستان است، گفت: این مسابقات انتخابی به منظور شرکت در مسابقات کشوری فوتسال ناشنوایان بوده است زیرا کیفیت مناسب مسابقات نوید تشکیل تیم منسجم و فنی را در این حوزه می دهد.

رییس اداره ورزش و جوانان قوچان بابیان این مطلب که تیم های مشهد، سبزوار و تربت جام توانستند در این دوره از مسابقات عناوین اول تا سوم را به دست آوردند، تصریح کرد: نگاه ها به حوزه ورزش به ویژه ورزش ناشنوایان نسبت به گذشته متفاوت بوده و باید این روند برای ارتقای سطح کمی و کیفی ورزش ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات فوتسال قهرمانی ناشنوایان خراسان بزرگ به میزبانی قوچان برگزار شد

مسابقات فوتسال قهرمانی ناشنوایان خراسان بزرگ به میزبانی قوچان برگزار شد