مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 22:102023-07-16ورزشي

هیئت ژیمناستیک آذربایجان شرقی یکی از ارکان اصلی فدراسیون است


رییس فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به پیشرو بودن هیئت ژیمناستیک آذربایجان شرقی در گذشته، گفت: هیئت ژیمناستیک استان یکی از ارکان فدراسیون می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عابد حقدادی عصر یک شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت ژیمناستیک آذربایجان شرقی با تقدیر از پیشکسوتان این رشته در استان افزود: پتانسیل های مربوط به نیروی انسانی در آذربایجان شرقی بسیار غنی بوده و مربیان و ورزشکاران بسیار خوبی به جامعه ژیمناستیک معرفی شده است.

رییس فدراسیون ژیمناستیک با تقدیر از برگزار کنندگان مجمع انتخاباتی ژیمناستیک آذربایجان شرقی عنوان داشت: این مجمع یکی از منظم ترین مجمع های انتخاباتی فدراسیون بود که در همین زمینه به رییس جدید هیئت استان تبریک می گویم.

حقدادی خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی یکی از ارکان مهم ژیمناستیک کشور است و امیدواریم این استان بازهم مثل گذشته بتواند در این رشته پیشرو باشد و شاهد حضور ورزشکاران استان در میادین مختلف باشیم.

حبیب ستوده نژاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پیشکسوتان استان یادآور شد: خوشبختانه تکلیف هیئت ژیمناستیک استان بعد از 23 ماه مشخص و رییس جدید این هیئت انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی توضیح داد: قطعاً بعد از مدت ها بلاتکلیفی رییس جدید هیئت کار دشواری را خواهد داشت و امیدوارم به سرعت با برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت ژیمناستیک آذربایجان شرقی یکی از ارکان اصلی فدراسیون است

هیئت ژیمناستیک آذربایجان شرقی یکی از ارکان اصلی فدراسیون است