مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 10:202023-06-29سياسي

آیت الله سعیدی: برخی نمی خواهند صدای جمهوری اسلامی ایران به جهانیان برسد


امام جمعه قم با تاکید بر اینکه امروز جهانیان با بحران مدیریت مواجهه هستند، گفت: ماجرای غدیر ماجرای تعیین ضابطه و قاعده برای مدیریت جهانی است ولی فرصت طلبان نگذاشتند این امر محقق شود همانطور که امروز برخی نمی خواهند صدای جمهوری اسلامی ایران به گوش جهانیان برسد.

- آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه های نماز عید سعید قربان در حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه عید قربان فرصت مهم و مؤثری برای تقرب الی الله است، اظهار کرد: عید قربان مسیر زندگی انسان مؤمن، خدا باور و توحید گرا را مشخص می کند زیرا انسان مؤمن در بندگی خالصانه خدا از همه چیز خودش حتی از فرزند عزیزی مانند حضرت اسماعیل حاضر است بگذرد.

وی عید قربان را یک بیان پر امتداد از بندگی خدا در طول تاریخ دانست و گفت: سیره و رفتار حضرت ابراهیم(ع)، حضرت هاجر(س) و حضرت اسماعیل(ع) ممکن است به مذاق برخی مادی گرایان خوش نیاید ولی مؤمنان و خانواده شهدا این حرکت خداباورانه را پسندیدند و در زندگی خود سرمشق و الگو قرار دادند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه خداباوری و خداگرایی حقیقتی است که همه مؤمنان و مسلمانان ادعای آن را دارند، افزود: واقعیت این است که حقیقت خداباوری و خداگرای باید در عرصه زندگی و عمل خود را نشان دهد همانطور که حضرت ابراهیم و حضرت اسماعیل در عمل در امتحانی سخت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: برخی نمی خواهند صدای جمهوری اسلامی ایران به جهانیان برسد

آیت الله سعیدی: برخی نمی خواهند صدای جمهوری اسلامی ایران به جهانیان برسد