مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-20اقتصادي

افزایش ظرفیت کمپ های نگهداری معتادان در کرمانشاه به 1500 نفر


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به مشکلات جمع آوری معتادین متجاهر گفت: ظرفیت کمپ های نگهداری معتادان در کرمانشاه به یک هزار و 500 نفر افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد شهبازی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بهزیستی به گستردگی فعالیت های این سازمان در ارتباط با اقشار آسیب پذیر جامعه پرداخت و اظهار کرد: بیش از 52 مأموریت از جمله طلاق، اعتیاد و زنان آسیب دیده و نیز 162 ریز فعالیت در حیطه وظایف بهزیستی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی یکی از تخصصی ترین دستگاه های اجرایی کشور است، افزود: بحث اعتیاد، خودکشی، پیری جمعیت و مسکن و اشتغال مددجویان مهم ترین مسائل استان است که توسط معاونت های تخصصی این سازمان به صورت ویژه به آن پرداخته می شود.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه بحث پیشگیری مهم ترین اقدام در مقابله با آسیب های اجتماعی است، بیان کرد: یکی از موارد پیشگیری بحث اعتیاد و شیوع آن در جامعه است که کرمانشاه از این لحاظ رتبه میانی کشور را دارد.

شهبازی تصریح کرد: میانگین اعتیاد در کرمانشاه نسبت به کشور زیاد بالا نیست اما مسئله معتادین متجاهر در این استان مشهودتر است که همین امر بحث توریست و روان جامعه را تحت تأثیر قرار داده و دغدغه مسئولان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت کمپ های نگهداری معتادان در کرمانشاه به 1500 نفر

افزایش ظرفیت کمپ های نگهداری معتادان در کرمانشاه به 1500 نفر