مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-15سياسي

رییس سازمان استاندارد: میلیون ها خودرو می تواند فوراً وارد کشور شود


رییس سازمان ملی استاندارد از تسهیل گری در خصوص واردات و صادرات در حوزه استاندارد خبر داد و گفت: بر این اساس شرایط برای واردات خودرو به نحوی رقم خورده که میلیون ها خودرو می تواند فوراً وارد کشور شود.

- رییس سازمان ملی استاندارد از تسهیل گری در خصوص واردات و صادرات در حوزه استاندارد خبر داد و گفت: بر این اساس شرایط برای واردات خودرو به نحوی رقم خورده که میلیون ها خودرو می تواند فوراً وارد کشور شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی اسلام پناه امروز در نشست خبری جایزه ملی کیفیت از برگزاری سومین جلسه شورای عالی استاندارد در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: این جلسه امروز با هشت صورت جلسه با حضور رییس جمهوری برگزار می شود.

در دو جلسه قبلی نیز 22 دستور جلسه داشتیم که 89 درصد آن محقق شده است.

وی همچنین در بخشی از صحبت های خود با اشاره به موضوع تسهیل گری در واردات و صادرات گفت: بسته ای به عنوان بهار خدمت در فروردین امسال در اجلاسیه مدیران دولت در سالن اجلاس رونمایی شد که بر اساس آن دستگاه ها مکلف به تسهیل گرید در حوزه خود شدند.

بنابراین سازمان ملی استاندارد طی 45 روز کاری بر این موضوع تمرکز کرد تا بسته تدوین شود و براساس آن تسهیل گری در خصوص واردات و صادرات نیز انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان استاندارد: میلیون ها خودرو می تواند فوراً وارد کشور شود

رییس سازمان استاندارد: میلیون ها خودرو می تواند فوراً وارد کشور شود