مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:322023-07-12بين الملل

خشم آمریکا از توییت زلنسکی علیه سیاست های ناتو


همزمان با نشست سازمان ناتو در لیتوانی، زلنسکی در توییتی جنجالی با طعنه به کشورهای غربی در عدم جدیت در پیوستن کی یف به ناتو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک نقل از مهر، یک روزنامه مطرح آمریکایی از آشفتگی و خشم هیئت اعزامی واشنگتن در نشست سران ناتو در لیتوانی در پی واکنش توییتری جنجالی ولودیمیر زلنسکی خبر داد.

روزنامه آمریکایی پولیتیکو امروز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که در پی توییت جنجالی ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین در انتقاد از عدم جدیت کشورهای غربی در تعیین چارچوب زمانی مشخص برای عضویت کی یف به ناتو، برخی از دیپلمات های ارشد کشورهای عضو سازمان ناتو با ابراز شگفتی، نسبت به اظهارات زلنسکی برآشفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنبع مذکور، همزمان با نشست امروز اعضای ناتو در شهر ویلنیوس، رییس جمهور اوکراین با انتشار توییتی با طعنه علیه تعلل اعضای سازمان ناتو در عضویت اوکراین به ناتو نوشت: عدم تصریح به تعیین چارچوب زمانی مشخص برای عضویت اوکراین در ناتو، نشانگر حماقت و نابخردی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپولیتیکو، واکنش توییتری طعنه آمیز زلنسکی موجب خشم و آشفتگی تیم اعزامی آمریکا به اجلاس ناتو در لیتوانی شد.

از سوی دیگر، یک دیپلمات ارشد اروپایی با اشاره به اظهارات زلنسکی گفت: با وجود اینکه من نسبت به مواضع برخی کشورهای هم پیمان در ناتو منتقدم، اما این شیوه را نسنجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم آمریکا از توییت زلنسکی علیه سیاست های ناتو

خشم آمریکا از توییت زلنسکی علیه سیاست های ناتو