مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-09اجتماعي

همکاری وزارت دادگستری و محیط زیست برای ساماندهی کودکان زباله گرد


در دیدار رییس سازمان حفاظت محیط زیست با وزیر دادگستری بر همکاری این دو دستگاه در موضوع مدیریت پسماندها و ساماندهی کودکان زباله گرد تاکید شد.

- در دیدار رییس سازمان حفاظت محیط زیست با وزیر دادگستری بر همکاری این دو دستگاه در موضوع مدیریت پسماندها و ساماندهی کودکان زباله گرد تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی سلاجقه در دیدار با وزیر دادگستری که صبح امروز در محل این سازمان برگزار شد، با اشاره به اهمیت موضوع مدیریت پسماند در کشور اظهار کرد: جلسه کارگروه ملی مدیریت پسماند به صورت ماهانه و با حضور دستگاه های عضو کارگروه در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بازیافت پسماند یک ارزش افزوده بالا ایجاد می کند، به تجربه موفق یک شرکت برای جمع آوری و تفکیک پسماند در مشهد مقدس اشاره کرد و آن را الگوی مناسبی برای کشور دانست.

به گفته رییس سازمان حفاظت محیط زیست، بحث تفکیک از مبدا مهم ترین راهکار ساماندهی پسماندها در کشور است و این کار مانع از تخریب منابع آب و خاک و آلودگی محیط زیست می شود.

سلاجقه با اشاره به لزوم ساماندهی زباله گردها به ویژه کودکان کار گفت: متاسفانه یک مافیای اقتصادی پشت این مساله وجود دارد و از این کودکان سوء استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری وزارت دادگستری و محیط زیست برای ساماندهی کودکان زباله گرد

همکاری وزارت دادگستری و محیط زیست برای ساماندهی کودکان زباله گرد