لزوم تشکیل شبکه تبلیغی منسجم در جغرافیای فرهنگی بین المللدر نخستین نشست هم اندیشی مبلغان و فعالان عرصه تبلیغ بین الملل بر لزوم تشکیل شبکه تبلیغی منسجم و هم افزا در جغرافیای فرهنگی بین الملل تاکید شد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نخستین نشست هم اندیشی مبلغان و فعالان عرصه تبلیغ بین الملل به میزبانی اداره امور بین الملل دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد. در این جلسه مبلغانی از حوزه های مختلف زبانی و جغرافیایی به بیان دغدغه ها و دیدگاه های خود پیرامون زمینه ها و فرصت های تبلیغ در عرصه بین الملل به ویژه آسیای میانه پرداخته و تجربیات خود در مواجهه با سازمان ها و نهادهای رسمی در امر تبلیغ را به اشتراک گذاشتند. در ادامه ضمن ارزیابی انتقادی وضعیت موجود کنشگری در تبلیغ بین الملل و پشتیبانی های نابسامان از این مهم، بر ضرورت شکل گیری شبکه تبلیغی منسجم و هم افزا ناظر بر جغرافیای متنوع فرهنگی تأکید شد. در بیان بایسته های آن ایجاد اتاق فکر، طرح ریزی روشن ناظر به آینده و متعاقباً صورت بندی دقیق مسائل، اهداف، استراتژی ها و برنامه های تبلیغی مبتنی بر مخاطب بین الملل است. درپایان تمرکز بر مخاطب کودک و نوجوان در فعالیت تبلیغی بین الملل به عنوان یک اولویت مهم فراموش شده، مطرح و رصد و شناسایی فعالان حوزه کودک و نوجوان در اتصال با شبکه مبلغین دینی زبان دان، به عنوان مقدمه ضروری تحقق تبلیغ حرفه ای برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |