مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-16سياسي

اولین نشست هیئت مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران البرز با معاون عمرانی استانداری البرز


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در اولین نشست با هیئت مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران البرز گفت که در راستای قول مساعد استاندار مبنی بر خانه دار شدن اعضای تعاونی از هیچ تلاش و همکاری، - ایسنا/البرز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در اولین نشست با هیئت مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران البرز گفت که در راستای قول مساعد استاندار مبنی بر خانه دار شدن اعضای تعاونی از هیچ تلاش و همکاری، کوتاهی نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای هیئت مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران البرز در اولین نشست رسمی خود با مسئولان استانی، ضمن حضور در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با دکتر احمد افضلی، دیدار و گفت و گو کردند.

رضا عباس زاده، رییس هیئت مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران البرز در این نشست، اظهار کرد: پیرو دستور دکتر عبداللهی، استاندار محترم البرز در شورای اطلاع رسانی مبنی بر شروع فعالیت تعاونی مسکن خبرنگاران استان، این تعاونی از ابتدای سال 1402 طی فراخوانی شروع به عضو گیری کرد.

وی افزود: با تکمیل 200 عضو و دریافت حق عضویت از اعضای تعاونی که اغلب عضو خانه مطبوعات استان بوده و یا از اصحاب رسانه مورد تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز هستند، تعاونی مسکن خبرنگاران رسماً با تشکیل مجمع عمومی، فعالیت جدید خود را آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نشست هیئت مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران البرز با معاون عمرانی استانداری البرز

اولین نشست هیئت مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران البرز با معاون عمرانی استانداری البرز