مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:152023-06-24سياسي

38 هیأت صلح در سراسر استان استان کرمان فعال است


معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان: در حال حاضر 38 هیأت صلح در سراسر استان متشکل از دو هزار و 983 صلح یار و 10 طلایه دار مشغول فعالیت می باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ظهر شنبه و به مناسبت هفته قوه قضاییه، با همراهی رییس کل دادگستری در مجتمع شهید فولادی شورای حل اختلاف و دادسرای ویژه روحانیت حضور یافت و از نزدیک در جریان فعالیت این نهادها قرار گرفت.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان در حاشیه این بازدید ضمن اشاره به فعالیت 38 هیأت صلح در سراسر استان متشکل از دو هزار و 983 صلح یار و 10 طلایه دار، گفت: صلح یاران و طلایه داران استان کرمان تاکنون دو هزار و 100 پرونده را با سازش مختومه کرده اند و سازش 165 پرونده قومی و قبیله ای، 399 پرونده مالی کلان و 202 پرونده نزاع دسته جمعی را می توان از دیگر اقدامات یاران صلح در سال گذشته دانست.

مهدی تقی زاده افزود: شوراهای حل اختلاف استان کرمان در سال گذشته مجموعاً 71 هزار و 843 فقره از 225 هزار و 84 فقره پرونده های وارده خود را از طریق صلح و سازش به سرانجام رسانده اند.

ترویج فرهنگ صلح و سازش و برقراری صلح میان طرفین دعوی وی با اشاره به رویکرد دستگاه قضایی در ترویج فرهنگ صلح و سازش و برقراری صلح میان طرفین دعوی، اظهار داشت: باید از ظرفیت شورای ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

38 هیأت صلح در سراسر استان استان کرمان فعال است

38 هیأت صلح در سراسر استان استان کرمان فعال است