مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 13:452023-06-29سياسي

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: آزادی خواهان جهان با توهین به مقدسات مقابله کنند


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی بیانیه ای اعلام کرد: آزادی خواهان و موحدان جهان در کنار مسلمانان با سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت پراکنی مقابله کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای صدور مجوز دولت سوئد به گروه ها و جریانات افراطی و نحله های شیطانی جهت سوزاندن قرآن کریم را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: بسمه تعالی  تابش پرفروغ و روزافزون کلام نورانی خداوند منان، که کامل ترین و جامع ترین کتاب آسمانی و سرشار از پیام ها و آموزه های راستین برای هدایت انسان ها در مسیر صحیح زندگی و سعادت بشریت در هر عصر و زمان و در هر نقطه و مکان است روزبه روز دل های بیشتری از مشتاق معنویت و اخلاق و توحید را در سراسر جهان به خدای سبحان رهنمون و مکاتب بی فروغ و تهی از هر گونه نورانیت که ثمره تاریک خانه ها و افکار نحله های شیطانی و توطئه های صهیونیسم بین الملل است را به چالش کشیده است.

از همان آغاز نزول وحی الهی، شیطان و شیاطین زمان در کمال یأس و درماندگی سعی در تکذیب کلام الهی برآمدند.

و هر روز با خشم از ظهور این خورشید پر فروغ عالم تاب و ناتوان در برابر منطق محکم و قوی وحی الهی به روش های مختلف در خاموش کردن تابش عظیم این آفتاب جهانگیر برآمدند (یُریدون لِیُطفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهم)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: آزادی خواهان جهان با توهین به مقدسات مقابله کنند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: آزادی خواهان جهان با توهین به مقدسات مقابله کنند