مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 01:102023-06-21سياسي

جمهوری خواهان کنگره به دنبال تصویب استیضاح بایدن


همزمان با تلاش دو نماینده جمهوری خواه برای استیضاح رییس جمهور آمریکا، رییس مجلس نمایندگان آمریکا اما به دلیل نگرانی از تضعیف تحقیقات کنگره، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دو نماینده جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا در تلاش هستند تا طرح استیضاح جو بایدن رییس جمهور این کشور را در کنگره به تصویب برسانند.

همزمان که لورن بوبرت و مارجری تایلر-گرین تلاش می کنند تا مجلس نمایندگان آمریکا را وادار به رای گیری بر سر استیضاح بایدن کنند، اما کوین مک کارتی رییس این نهاد قانون گذار به دلیل نگرانی از خطر چنین اقداماتی برای تضعیف تحقیقات کنگره، با آن مخالف است.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، مجلس نمایندگان آمریکا که تحت کنترل جمهوری خواهان قرار دارد، این هفته در مورد طرحی برای استیضاح بایدن به دلیل نقض سوگند خود از طریق ناتوانی در اجرای قوانین مهاجرت و ایمن سازی مرز با مکزیک و جلوگیری از ورود ماده مخدر مصنوعی فنتانیل به این کشور، رأی گیری کند.

بوبرت که این طرح را پیشنهاد داده، شامگاه چهارشنبه در صفحه توییتر خود نوشت: جمهوری خواهان باید کنار هم بمانند و این مرد (بایدن) را به دلیل کوتاهی از وظایفش در مرز جنوبی، از مقام خود بیرون کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری خواهان کنگره به دنبال تصویب استیضاح بایدن

جمهوری خواهان کنگره به دنبال تصویب استیضاح بایدن