مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-17سياسي

معرفی جاذبه ها و فرصت های سرمایه گذاری مازندران در روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، صادق برزگر، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در گفتگو با خبرنگاران درباره سفر هیئت تجاری استان به روسیه اظهار داشت: - مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: جاذبه ها و فرصت های سرمایه گذاری بخش گردشگری در سفر تجاری استان به روسیه معرفی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، صادق برزگر، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در گفتگو با خبرنگاران درباره سفر هیئت تجاری استان به روسیه اظهار داشت: سرمایه گذاری خارجی می تواند اثرگذاری بسیاری در استان و همچنین امروزه در عرصه بین المللی با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت ها مازندران به معرفی این استان در زمینه های مختلف پرداخته شود.

وی افزود: سفر روسیه در قالب هیئت تجاری و اقتصادی از سوی استانداری برای سه استان آستراخان، ولگاگراد و مسکو روسیه برنامه ریزی شده است.

وی موضوع گردشگری را یکی از محورهای اصلی این سفر عنوان کرد و افزود: دو بخش معرفی جاذبه های طبیعی، میراثی و فرصت های سرمایه گذاری در دستور کار این سفر قرار گرفته است.

برزگر به ایجاد همکاری های دو طرف و ورود گردشگران دو کشور به این استان ها و مازندران اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه گردشگران روسی، مازندران را به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی جاذبه ها و فرصت های سرمایه گذاری مازندران در روسیه

معرفی جاذبه ها و فرصت های سرمایه گذاری مازندران در روسیه